eCommerce i Publicitat, una oportunitat per a les marques i les agencies de publicitat

eCommerce i Publicitat, una oportunitat per a les marques i les agencies de publicitat

Dijous, 19 de Març, a les 19:00h, al restaurant Sagardi, carrer Muntaner, 70 de Barcelona

Xerrada sobre eCommerce i el rol professional del publicitari davant de l’anunciant.

Des de sempre, quasi des dels inicis de la professió, el publicitari ha desenvolupat un rol de confiança davant del seu client, però davant de l’ecommerce, sovint molts professionals o agencies no saben com enfocar la qüestió perquè existeixen en realitat molts punts de vista del negoci a Internet, hi ha molts coneixements que són necessaris i es necessita l’experiència del dia a dia. Tot això fa difícil la participació del publicitari que ha viscut d’un model de negoci totalment aliè a la realitat diària de l’economia digital.

Sempre s’ha dit que la publicitat és per vendre però paradoxalment, el mateix professional que convida a comunicar els avantatges d’un producte per a vendre’l, sovint pensa que els nous mecanismes d’adquisició del producte a la xarxa no formen part de la seva responsabilitat.

Avui els publicitaris no s’han de quedar només en la responsabilitat històrica de fer anuncis. Fins ara això ha estat així perquè no es podia fer una altra cosa, però amb la digitalització de l’economia, el publicitari es pot i s’ha de comprometre al 100% amb l’anunciant, des de noves perspectives de relació i serveis professionals.

Potser s’hauria de revisar el rol del publicitari, assumir les diferències fonamentals del màrqueting digital envers al màrqueting tradicional que afecta el comerç electrònic i establir un nou model d’agència que afronti millor el futur incert que avui es viu.

Vine a la xerrada del proper dijous, dia 19, a les 19:00, al restaurant Sagardi, carrer Muntaner, 70, Barcelona.

Xavier Folguera

Leave a comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

quince + 15 =